woensdag 13 november 2013

Essence Al About Matt fixing loose powder

Laatst vertelde ik over hoe belangrijk afpoederen was als je een vette T-zone hebt. Nou heb ik altijd het probleem dat ik nooit de goeie kleur kan vinden die echt bij mn huid past. Ik heb altijd het gevoel dat het zo'n nep effect heeft. En om nou een poeder van meer dan €40 te nemen en die dagelijks te gebruiken, nee dat word em niet. Gelukkig heb ik iets gevonden dat lekker veel oplost. Ik zag van, volgens mij was het Chanel, een compact powder maar dan kleurloos. Ook die was boven de €50 en ik wist niet of het me zou bevallen. Dan ben je zo'n bedrag kwijt en weet je niet eens of het fijn spul is. Een tijdje later zag ik die van Essence liggen. Ik had Teske er al over gehoord en ook Mascha van Beautygloss had hem in een filmpje gebruikt en vond hem fijn. Ik besloott de compact mee te nemen en em uit te proberen. En ja hoor, echt heel erg fijn! Hij fixeerd alles en je ziet er niks van. Maar ow zo mooi dat hij op je huid valt en het voelt ongelofelijk zacht. Het enige nadeel aan een compact was dat hij na een tijdje afbrokkelde als je de ondergrond had geraakt. Je hoefde er alleen lang met je kwast en alles brokkelde los.. Omdat ik daar zo van baalde nam ik meteen daarna de loose powder. Die was wat dat betreft heel fijn want er viel niks af te brokkelen en ook gaat hij veel langer mee. Wat mij betreft een aanrader dus. Hij is bij Kruidvat te koop voor € 3,59 zo uit m'n hoofd.
Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: