zaterdag 20 juli 2013

Make-up

Etos Care lipstick + liquid lipstick


Ik ben een paar dagen geleden even de stad in geweest en ja toen zag ik een leuke aanbieding en kon het niet laten.
En om nou niet af te wijken van mijn 'budget' idee voor de site was dit zeker ook lekker budget. Nou is het eigen merk van Etos al niet zo duur maar kreeg ik ook nog 25% korting op elk product dat ik kocht. Jullie snappen dat ik even een kijkje moest nemen en natuurlijk kom ik niet met lege handen naar buiten. Ik ben 2 lipsticks gekocht in verschillende soorten. Een 'gewone' lipstick

om het maar even zo te zeggen en een liquid lipstick.

( 'gewone lipstick')                 (liquid lipstick)

Nou heb ik wel een aantal lipsticks dus was dat niet bepaald nieuw voor me toen ik de stick kocht. Het enige dat nu anders was is dat het een 'care' stick was. Waar ik niet bewust naar op zoek was maar wat zeker heel erg fijn is. Het is werkelijk een lipbalm met een hele mooie kleur. M'n lippen werden volledig verzorgt en genoten alsnog van de lipstick die erop zat. Ik miste dus werkelijk niks. Ik moet wel zeggen dat ik helemaal verkocht ben en ik weet zeker dat dit niet de laatste zal zijn die ik van Etos aan mijn stash toe zal voegen. Wat nieuw voor mij was was de liquid lipstick. Ik heb de lipstick gekocht omdat ik over het hoofd had gezien dat het een lipstick was en kocht hem met de bedoeling een lipgloss voor bij m'n lipstick te zijn. Ik probeer dat wel heel erg de laatste tijd omdat ik toch graag lipstick gebruik als basis maar die extra glans van die gloss het afmaakt. Nou was dit werkelijk geluk bij een ongeluk. Want ze maken elkaar helemaal af. Ze passen perfect bij elkaar. Heel mooi en lekker veel pigment. Nou blijven lipproducten bij mij nooit heel lang zitten maar tot mijn verbazing zaten deze toch wel heel lang. Superfijn dus!

De kleuren zijn niet donker en ook niet licht. Ze hebben een hele mooie glans en de zachte roze kleur is helemaal niet te vel. Prachtig vind ik hem. En zeker een kleur die overdag naar school kan of lekker voor op je werk. Ik vind het een kleur die echt altijd kan vandaar dat ik misschien zo weg ben van de kleur. Altijd fijn om het te hebben.
De kleuren zijn niet helemaal gelijk omdat ze normaal niet bij elkaar worden gematcht. Ik heb dat lekker op eigen houtje gedaan. De stick is in de kleur 102 colourcare. En de gloss zeg maar in de kleur in de kleur liquid 205.
Ik ben ontzettend druk bezig met allemaal artikelen en riviews dus nog heel even geduld.
Ik wil je heel erg bedanken voor je kijkje en ben heel erg benieuwd naar je mening.
Volg ons op twitter en Facebook voor de laatste nieuwtjes!

Talk to you guys soon! Much love! <3

Geen opmerkingen: